Развитието на двигателите по време на сезон 2015 г.
#2
Posted 03 January 2015 - 16:33
Който иска може да започне годината със стария двигател, който е хомологизиран на 28.02.2014. След примерно 5 или 10 състезания, когато е готов с новия, трябва да направи хомологизация и да продължи сезона с преработен двигател. Но е длъжен да спазва лимита от 4 двигателя общо.
Който е готов може да хомологизира на 28.02.2015 и започва сезона с 4 преработени двигателя.
За Хонда по същество нищо не се изменя, нейната първа хомологизация е през 2015 и ще може да изменя двигателя едва през 2016. Това се знае от 2013г.
Трите досегашни производителя печелят повече време за най-голямата първа доработка. Те не трябва да приключат до 28.02. 2015, а ако искат могат да минат хомологизация на последния старт на 2015. Дотогава ползват двигателя от 2014.
Хонда е ощетена до известна степен, защото тя пропуска най-голямото количество жетони за преработка (32), които са валидни за 2015. Но пък печели от това, че по-късния старт и дава възможност да избегне грешките на другите.
#5
Posted 03 January 2015 - 22:11
First lady написа на 03 January 2015 - 16:33:
Който иска може да започне годината със стария двигател, който е хомологизиран на 28.02.2014. След примерно 5 или 10 състезания, когато е готов с новия, трябва да направи хомологизация и да продължи сезона с преработен двигател. Но е длъжен да спазва лимита от 4 двигателя общо.
Който е готов може да хомологизира на 28.02.2015 и започва сезона с 4 преработени двигателя.
За Хонда по същество нищо не се изменя, нейната първа хомологизация е през 2015 и ще може да изменя двигателя едва през 2016. Това се знае от 2013г.
Трите досегашни производителя печелят повече време за най-голямата първа доработка. Те не трябва да приключат до 28.02. 2015, а ако искат могат да минат хомологизация на последния старт на 2015. Дотогава ползват двигателя от 2014.
Хонда е ощетена до известна степен, защото тя пропуска най-голямото количество жетони за преработка (32), които са валидни за 2015. Но пък печели от това, че по-късния старт и дава възможност да избегне грешките на другите.
Страхотна, изчерпателна!
Мерси Лейди!
#6
Posted 04 January 2015 - 10:49
Лейди, много благодаря за поста ти! Наистина даваш пълна яснота по въпроса! Още веднъж - благодаря!
#7
Posted 04 January 2015 - 11:26
This post has been edited by RedHorse: 04 January 2015 - 11:27
#8
Posted 04 January 2015 - 11:46
#9
Posted 04 January 2015 - 12:54
Ф1 би трябвало да е най-високо технологичния моторен спорт, поне това мисля, че е идеята и философията и. И разни замразявания и ограничени процентни развития не са в полза на тази философия а точно обратното ...... това което сега става, тези "пропуски" в правилата са най-добре дошли за тези които пишат правилата и тези които търгуват с Ф1, защото загубата на зрителски интерес и реклами е удар най-вече по техните интереси .
#10
Posted 04 January 2015 - 13:43
Atomic написа на 03 January 2015 - 22:11:
Мерси Лейди!
Няма защо. :)/>
Реших да поясня, защото заглавието "Разрешиха доработка на двигателите" е малко подвеждащо. По същество е удължен срока на вече разрешената за 2015 доработка и нищо повече от това.
RedHorse написа на 04 January 2015 - 11:26:
Не знам доколко и как се е усмихнал късмета на Ферари, защото те искаха три неща:
1.Изцяло да се премахне хомологизациятта, или ако не стане това:
2.да се увеличи количеството жетони за първата преработка от 32 на 45.
3. да се удължи срока на хомологизацията.
От трите им разрешиха само последното.
Друг е въпросът, че двигателят им има грешка, която може да се постигне само ако се разреши доработането на 5-те базаови елемента, които са забранени за доработка след 2014.
Остава да си кълчат мозъка как да преодолеят този проблем.
Препоръчваме ви: