Club S1 Форуми: Развитието на двигателите по време на сезон 2015 г. - Club S1 Форуми

Преход към съдържанието

  • 3 Стр. +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Развитието на двигателите по време на сезон 2015 г.

Poll: Развитието на двигателите по време на сезон 2015 г. (41 member(s) have cast votes)

Кой печели от решението на ФИА?

  1. Мерцедес, който ще запази преднината си (9 votes [20.00%])

    Percentage of vote: 20.00%

  2. Ферари, ще могат да догонят изоставането си (3 votes [6.67%])

    Percentage of vote: 6.67%

  3. Ред Бул ще имат допълнителен шанс (3 votes [6.67%])

    Percentage of vote: 6.67%

  4. Всички печелят, а Макларън Хонда губи (9 votes [20.00%])

    Percentage of vote: 20.00%

  5. Всички губят, Бърни печели (7 votes [15.56%])

    Percentage of vote: 15.56%

  6. Всички печелят, няма губещи (9 votes [20.00%])

    Percentage of vote: 20.00%

  7. друго (5 votes [11.11%])

    Percentage of vote: 11.11%

Vote Guests cannot vote

#1 Потребителят е офлайн   Atomic Икона

  • Дебютант
  • Рипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 22
  • Регистриран: 17-Aug 12
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 03 January 2015 - 15:39


ФИА разреши развитието на двигателите по време на сезон 2015 г. и сътвори поредната несправеливост.
Защо тълкуванието на правилата не се отнася за Хонда?
0

#2 Потребителят е офлайн   First lady Икона

  • Time wounds all heels.
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Маршали
  • Мнения: 24848
  • Регистриран: 18-Apr 07
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 03 January 2015 - 16:33

Хомологация се прави веднъж през сезона. Не се разрешава доработката по време на сезона, а се отлага датата на хомологизация. Жетоните за преработка и лимитът от двигатели се запазват: 32 жетона, 4 двигателя.


Който иска може да започне годината със стария двигател, който е хомологизиран на 28.02.2014. След примерно 5 или 10 състезания, когато е готов с новия, трябва да направи хомологизация и да продължи сезона с преработен двигател. Но е длъжен да спазва лимита от 4 двигателя общо.


Който е готов може да хомологизира на 28.02.2015 и започва сезона с 4 преработени двигателя.


За Хонда по същество нищо не се изменя, нейната първа хомологизация е през 2015 и ще може да изменя двигателя едва през 2016. Това се знае от 2013г.

Трите досегашни производителя печелят повече време за най-голямата първа доработка. Те не трябва да приключат до 28.02. 2015, а ако искат могат да минат хомологизация на последния старт на 2015. Дотогава ползват двигателя от 2014.
Хонда е ощетена до известна степен, защото тя пропуска най-голямото количество жетони за преработка (32), които са валидни за 2015. Но пък печели от това, че по-късния старт и дава възможност да избегне грешките на другите.
5

#3 Потребителят е офлайн   jijania Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 232
  • Регистриран: 24-Jul 13
  • Отбор:Red Bull

Posted 03 January 2015 - 17:18

Имам въпрос. Може ли отбор, като да речем Уилямс, да правят промени по двигателя на Мерцедес ?
0

#4 Потребителят е офлайн   First lady Икона

  • Time wounds all heels.
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Маршали
  • Мнения: 24848
  • Регистриран: 18-Apr 07
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 03 January 2015 - 17:41

Преглед на мнениетоjijania написа на 03 January 2015 - 17:18:

Имам въпрос. Може ли отбор, като да речем Уилямс, да правят промени по двигателя на Мерцедес ?


Не, промените ги прави само производителя.

Ако прецаква някого това решение, това са клиентските отбори.
3

#5 Потребителят е офлайн   Atomic Икона

  • Дебютант
  • Рипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 22
  • Регистриран: 17-Aug 12
  • Пол:Male
  • Отбор:Без отбор

Posted 03 January 2015 - 22:11

Преглед на мнениетоFirst lady написа на 03 January 2015 - 16:33:

Хомологация се прави веднъж през сезона. Не се разрешава доработката по време на сезона, а се отлага датата на хомологизация. Жетоните за преработка и лимитът от двигатели се запазват: 32 жетона, 4 двигателя.

Който иска може да започне годината със стария двигател, който е хомологизиран на 28.02.2014. След примерно 5 или 10 състезания, когато е готов с новия, трябва да направи хомологизация и да продължи сезона с преработен двигател. Но е длъжен да спазва лимита от 4 двигателя общо.

Който е готов може да хомологизира на 28.02.2015 и започва сезона с 4 преработени двигателя.

За Хонда по същество нищо не се изменя, нейната първа хомологизация е през 2015 и ще може да изменя двигателя едва през 2016. Това се знае от 2013г.

Трите досегашни производителя печелят повече време за най-голямата първа доработка. Те не трябва да приключат до 28.02. 2015, а ако искат могат да минат хомологизация на последния старт на 2015. Дотогава ползват двигателя от 2014.
Хонда е ощетена до известна степен, защото тя пропуска най-голямото количество жетони за преработка (32), които са валидни за 2015. Но пък печели от това, че по-късния старт и дава възможност да избегне грешките на другите.


Страхотна, изчерпателна!
Мерси Лейди!


1

#6 Потребителят е офлайн   Ганчо Балкански Икона

  • Прост фен
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Маршали
  • Мнения: 11665
  • Регистриран: 28-Dec 05
  • Пол:Male
  • Град:София
  • Интереси:тия три неща
  • Отбор:Williams

Posted 04 January 2015 - 10:49

Това решение за двигателите, според мен, е опит да се посъживи спорта. Хонда може да се каже, че са леко прецакани, но пък те като че ли опитаха да изхитреят, влизайки година по-късно и сега са надхитрени. Като цяло, не мисля, че са много ощетени де, но това е само моето скромно мнение.

Лейди, много благодаря за поста ти! Наистина даваш пълна яснота по въпроса! Още веднъж - благодаря!
1

#7 Потребителят е офлайн   RedHorse Икона

  • Втори пилот
  • РипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 748
  • Регистриран: 30-Jan 14
  • Пол:Male
  • Град:Шумен
  • Интереси:фитнес, плуване, Формула 1, екшън-фентъзи филми, видео-игри, рисуване
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 04 January 2015 - 11:26

Аз лично мисля, че късметът този път се усмихна на Ферари! Все пак това го чакаха отдавна и този път ако и с новия екип се издънят просто не знам!http://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/no1.gif

This post has been edited by RedHorse: 04 January 2015 - 11:27

1

#8 Потребителят е офлайн   КОЛЧО Икона

  • UNFUCK FORMULA 1
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3975
  • Регистриран: 13-Mar 09
  • Пол:Male
  • Град:N/A
  • Интереси:N/A
  • Отбор:McLaren

Posted 04 January 2015 - 11:46

Преглед на мнениетоRedHorse написа на 04 January 2015 - 11:26:

Аз лично мисля, че късметът този път се усмихна на Ферари! Все пак това го чакаха отдавна и този път ако и с новия екип се издънят просто не знам!http://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/no1.gif

Тук няма никакъв късмет има огромнна КОРУПЦИЯ.
-3

#9 Потребителят е офлайн   KRI Икона

  • Млад талант
  • РипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 220
  • Регистриран: 07-Mar 06
  • Пол:Male
  • Град:Варна
  • Отбор:Без отбор

Posted 04 January 2015 - 12:54

Развитието на двигатели и всичко останали с-ми в Ф1 не само, че не трябва да е забранено, а трябва да е задължителна част .
Ф1 би трябвало да е най-високо технологичния моторен спорт, поне това мисля, че е идеята и философията и. И разни замразявания и ограничени процентни развития не са в полза на тази философия а точно обратното ...... това което сега става, тези "пропуски" в правилата са най-добре дошли за тези които пишат правилата и тези които търгуват с Ф1, защото загубата на зрителски интерес и реклами е удар най-вече по техните интереси .
3

#10 Потребителят е офлайн   First lady Икона

  • Time wounds all heels.
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Маршали
  • Мнения: 24848
  • Регистриран: 18-Apr 07
  • Пол:Female
  • Отбор:Без отбор

Posted 04 January 2015 - 13:43

Преглед на мнениетоAtomic написа на 03 January 2015 - 22:11:

Страхотна, изчерпателна!
Мерси Лейди!




Няма защо. :)/>

Реших да поясня, защото заглавието "Разрешиха доработка на двигателите" е малко подвеждащо. По същество е удължен срока на вече разрешената за 2015 доработка и нищо повече от това.


Преглед на мнениетоRedHorse написа на 04 January 2015 - 11:26:

Аз лично мисля, че късметът този път се усмихна на Ферари! Все пак това го чакаха отдавна и този път ако и с новия екип се издънят просто не знам!http://clubs1.bg/forums/public/style_emoticons/default/no1.gif


Не знам доколко и как се е усмихнал късмета на Ферари, защото те искаха три неща:

1.Изцяло да се премахне хомологизациятта, или ако не стане това:


2.да се увеличи количеството жетони за първата преработка от 32 на 45.
3. да се удължи срока на хомологизацията.

От трите им разрешиха само последното.
Друг е въпросът, че двигателят им има грешка, която може да се постигне само ако се разреши доработането на 5-те базаови елемента, които са забранени за доработка след 2014.
Остава да си кълчат мозъка как да преодолеят този проблем.
4

Препоръчваме ви:

Share this topic:


  • 3 Стр. +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic



1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users