-
82 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »
Новини от Формула 1 само за потвърдени и достоверни новини
#1
Posted 15 December 2009 - 23:51
Във връзка с това, че в "Слухове и догадки" става голяма смесица от сплетни и достоверни факти, отварям една специална тема за не толкова значителни новини, които не са достатъчно основание за пускане на отделна тема, но са официални, потвърдени и няма съмнение в достоверността им.
Това означава, че една новина се класира за тук, ако е съобщена като официална в някой сериозен източник, като се започне от сайта на Клуб Спийд1 и се стигне до международните англо-, немско- или другоезични медии, посветени специално на моторните спортове или имащи големи рубрики за тях. Към последните спадат световни медии като ВВС, Таймс, Ройтерс и т.н.
Забранено е пускането на "новини" от Билд, Сън, Мирър и подобните им, както и от нароилите се български "новинарски" медии.
Всяка новина в тази тема задължително трябва да има посочен източник.
Преди да пуснете новина тук, прегледайте съобщенията за периода, за който се отнася. Може вече някой друг да я е пуснал.
Моля коментарите към новините да са кратки и само по темата.
Моля модераторите да не толерират никакви оф-топици и отклонявания от темата, а също и спорове от рода на кой е по-по-най. Както и отминали събития.
Всички съобщения, които не отговарят на изискванията, да се махат.
#2
Posted 16 December 2009 - 15:29
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80594
#3
Posted 16 December 2009 - 18:28
With the likes of Jaime Alguersuari, Luca Badoer, Romain Grosjean, Tonio Liuzzi and Kamui Kobayashi all having substituted for another driver at some point during the last season, new-for-2009 testing restrictions stopped any man from being able to drive a Formula 1 car outside of race weekends during the season.
In Budapest, debutant Alguersuari had just three practice sessions available before qualifying
In Alguersuari's case, the Spaniard did not drive the Toro Rosso-Ferrari until the first official practice session in Hungary, as he took the place of the ousted Sébastien Bourdais; with the rules having raised safety concerns over the limited time available for drivers to adapt to cars in such circumstances, governing body the FIA has modified regulations prior to the new season.
From now on, any replacement driver will be permitted to test the current car either 14 days before or after the substitution takes place. The rules state that the test must only be carried out by the stand-in driver - who must not have competed in an F1 race for either of the two previous seasons - and at a circuit which does not host a round of the World Championship.
In the event of a test session being carried out with a stand-in driver who eventually does not race, the team in question will be penalised by losing one day of pre-season testing from the following year's calendar; therefore, theoretically, a team would be able to sacrifice a day of testing from the following year should it wish to run in-season with a test driver.[/quote]
Накратко казано с 2 думи пилотите които трябва да заместят в средата на сезона или през сезона своите колеги ще имат привилегията да имат право на извънредни тестове.
#4
Posted 16 December 2009 - 18:40
Накратко, ако някой отбор смята да замени свой пилот по време на сезона, то заместникът ще има право на еднодневен тест в рамките на от 14 дни преди до 14 дни след реалното си встъпване в ролята на титулярен пилот. Ако някой проведе тестове, но след това не кара в състезание, отборът се лишава от един ден тестове за следващата година.
---------
Лично за мен, това изпадане в подробности и параноичното поведение около тестовете, щеще да е голяма смехория, ако не се отнасяше за нещо толкова важно. Също така не мога да разбера защо не въведат лимит от километри за тестове, пък всеки да си ги ползва, когато и ако счете за нужно. Правилото ще е валидно за всички и не виждам как би нарушило някакво спортна равнопоставеност.
#5
Posted 16 December 2009 - 20:01
Dragonfly написа на 16.12.2009 - 18:40:
Накратко, ако някой отбор смята да замени свой пилот по време на сезона, то заместникът ще има право на еднодневен тест в рамките на от 14 дни преди до 14 дни след реалното си встъпване в ролята на титулярен пилот. Ако някой проведе тестове, но след това не кара в състезание, отборът се лишава от един ден тестове за следващата година.
---------
Лично за мен, това изпадане в подробности и параноичното поведение около тестовете, щеще да е голяма смехория, ако не се отнасяше за нещо толкова важно. Също така не мога да разбера защо не въведат лимит от километри за тестове, пък всеки да си ги ползва, когато и ако счете за нужно. Правилото ще е валидно за всички и не виждам как би нарушило някакво спортна равнопоставеност.
Съгласен съм за това.
#7
#8
Posted 17 December 2009 - 21:37
http://formula-one.speedtv.com/article/f1-...with-usf1-team/
#9
Posted 17 December 2009 - 21:57
Raikkonen73 написа на 17.12.2009 - 19:59:
Тя новината мина наскоро, но потъна в "Слухове и догадки" - отборите единодушно се съгласиха Заубер да заеме овакантеното от Тойота място и бяха официално включени от ССМС, на същото заседание, когато промениха точковата система.
#10
Posted 19 December 2009 - 02:33
Dragonfly написа на 17.12.2009 - 14:57:
Ето го потвърждението http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/press.../f1_sauber.aspx и не мисля, че на същото заседание е била променена точковата система. Има седмица разлика между двете новини.
This post has been edited by Falkenblick: 19 December 2009 - 02:35
Препоръчваме ви:
Share this topic:
-
82 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »