-
4 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »
2009 Formula 1 Chinese Grand Prix (shanghai) Метеопрогнози, новини преди началото
#1
Posted 16 April 2009 - 07:04
Покрай решението на Апелативния Съд на ФИА, някакси в сянка остана наближаващото състезание за Голямата Награда на Китай.
Всеки отбор пристига за това състезание със своите си проблеми. Ще е интересно да се видят първите промени в болидите на '7-те' след признаването на двуетажните дифузьори за легални.
Успех на всички отбори и пилоти!
#2
Posted 16 April 2009 - 11:31
Аз лично казвам браво на Алонсо за това. Също като него смятам, че се преминава разумната граница на смесите, продиктувано главно от икономически и логистични интереси. Защото разликите между двете смеси са огромни и няма болид, който да може да се настрои оптимално и за двете. Според Алонсо разликите във времената за обиколка може да достигнат 6 секунди.
http://www.autosport...rt.php/id/74491
#4
Posted 16 April 2009 - 11:46
#5
Posted 16 April 2009 - 11:57
http://www.autosport...rt.php/id/74492
Интересно, според мен точно китайската писта е подходяща за използване на предимството на КЕРС в допълнителна мощност. Но пък надеждността, балансът на болида и износването на гумите са все фактори, които тежат от другата страна на везните.
#6
Posted 16 April 2009 - 12:07
Dragonfly написа на 16.04.2009 - 12:57:
http://www.autosport...rt.php/id/74492
Интересно, според мен точно китайската писта е подходяща за използване на предимството на КЕРС в допълнителна мощност. Но пък надеждността, балансът на болида и износването на гумите са все фактори, които тежат от другата страна на везните.
Наблюдавах времената на Хамилтън в петъчната втора тренировка в Малайзия и точно на дългите прави, където КЕРС трябва да му носи предимство той постигаше най-добрите си времена и без системата... очевидно е това, което всички отбори казваха, че има нужда от още време за да бъде системата ефективна, но няма кой да слуша. В момента тя е единствено средство за защита от атака или за извършване на такава, но в по-малка степен.
#8
Posted 16 April 2009 - 12:19
RGⓇ написа на 16.04.2009 - 13:07:
Не знам на мен ми е интересно например ако догодина въведът лимитирания бюджет и премахнат ограниченията по развитието и издръжливостта на мотора, каква роля ще има Керс на трасе като това в Шанхай при положение че пилота ще може да увеличава и намалява оборотите на колата си?
П.п:Не съм 100% че въпроса ми е за този раздел или за раздел техника и ако модераторите мислят че не е за тук да го преместят...
Мерси предварително.
This post has been edited by XFX: 16 April 2009 - 12:23
#9
Posted 16 April 2009 - 12:25
RGⓇ написа на 16.04.2009 - 13:07:
Ами да се сърдят на д-р Марио "Супер" Тайсен. Направо да гласуват във ФОТА БМВ задължително да карат и двете коли с КЕРС, че да им дойде акъла в главата :D/>
#10
Posted 16 April 2009 - 12:30
Четох едно изказване на Алонсо, че Китай е подходяща за КЕРС писта, предполагам Рено ще го ползват поне в неговия болид.
Малко е странно решението на Ферари да са без КЕРС, но предполагам не са си решили още проблема с изолацията и овлажняването, а за неделя има вероятност за дъжд ... отново.
Прогнозата за неделя е за превалявания следобед и максимални температури около 23 градуса.
http://www.weather.com/outlook/travel/busi...XX0116?dayNum=3
Препоръчваме ви:
Share this topic:
-
4 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »