Club S1 Форуми: 2009 Formula 1 Chinese Grand Prix (shanghai) - Club S1 Форуми

Преход към съдържанието

  • 4 Стр. +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Последна »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2009 Formula 1 Chinese Grand Prix (shanghai) Метеопрогнози, новини преди началото Rate Topic: -----

#1 Потребителят е офлайн   Simple Икона

  • Рогач - досадник
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 1077
  • Регистриран: 01-Jan 07
  • Пол:Male
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили, малко по-твърда музика, география, всякакви машини.
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 16 April 2009 - 07:04


Покрай решението на Апелативния Съд на ФИА, някакси в сянка остана наближаващото състезание за Голямата Награда на Китай.

Всеки отбор пристига за това състезание със своите си проблеми. Ще е интересно да се видят първите промени в болидите на '7-те' след признаването на двуетажните дифузьори за легални.

Успех на всички отбори и пилоти!
0

#2 Потребителят е офлайн   Dragonfly Икона

  • Почетен пъдар
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 22214
  • Регистриран: 22-Aug 04
  • Пол:Male
  • Град:EU
  • Отбор:Без отбор

Posted 16 April 2009 - 11:31

Алонсо критикува избора на гуми за ГП на Китай. Испанецът не е наясно кой точно ФИА или Бриджстоун прави избора, но е недоволен от избора на същия комплект, като в Австралия - твърди и супер меки гуми.
Аз лично казвам браво на Алонсо за това. Също като него смятам, че се преминава разумната граница на смесите, продиктувано главно от икономически и логистични интереси. Защото разликите между двете смеси са огромни и няма болид, който да може да се настрои оптимално и за двете. Според Алонсо разликите във времената за обиколка може да достигнат 6 секунди.
http://www.autosport...rt.php/id/74491
0

#3 Потребителят е офлайн   FACTOR Икона

  • Шампион
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Маршали / Новинари
  • Мнения: 7500
  • Регистриран: 24-Apr 04
  • Пол:Male
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Няма ограничение
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 16 April 2009 - 11:45

От БМВ ще тестват в петък заедно с Кубица дали могат да използват и с него КЕРС в Китай.
0

#4 Потребителят е офлайн   КОЛЧО Икона

  • UNFUCK FORMULA 1
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3975
  • Регистриран: 13-Mar 09
  • Пол:Male
  • Град:N/A
  • Интереси:N/A
  • Отбор:McLaren

Posted 16 April 2009 - 11:46

Еми след като се видя как се представят меките гуми в Австралия е нормално да има критика. Видя се там меките гуми за колко малко време се износват само мога да си представя какво ще е във Китай където същите тези меки гуми може би ще бъдат още по силно натоварени от колото във Албърт Парк.
0

#5 Потребителят е офлайн   Dragonfly Икона

  • Почетен пъдар
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 22214
  • Регистриран: 22-Aug 04
  • Пол:Male
  • Град:EU
  • Отбор:Без отбор

Posted 16 April 2009 - 11:57

Обратно на БМВ, Ферари няма да използват КЕРС в Китай.
http://www.autosport...rt.php/id/74492


Интересно, според мен точно китайската писта е подходяща за използване на предимството на КЕРС в допълнителна мощност. Но пък надеждността, балансът на болида и износването на гумите са все фактори, които тежат от другата страна на везните.
0

#6 Потребителят е офлайн   RG® Икона

  • McLaren fan
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Комисари
  • Мнения: 33778
  • Регистриран: 03-Mar 05
  • Пол:Male
  • Град:София
  • Интереси:Formula1; WRC; autodesign
  • Отбор:McLaren

Posted 16 April 2009 - 12:07

Преглед на мнениетоDragonfly написа на 16.04.2009 - 12:57:

Обратно на БМВ, Ферари няма да използват КЕРС в Китай.
http://www.autosport...rt.php/id/74492


Интересно, според мен точно китайската писта е подходяща за използване на предимството на КЕРС в допълнителна мощност. Но пък надеждността, балансът на болида и износването на гумите са все фактори, които тежат от другата страна на везните.

Наблюдавах времената на Хамилтън в петъчната втора тренировка в Малайзия и точно на дългите прави, където КЕРС трябва да му носи предимство той постигаше най-добрите си времена и без системата... очевидно е това, което всички отбори казваха, че има нужда от още време за да бъде системата ефективна, но няма кой да слуша. В момента тя е единствено средство за защита от атака или за извършване на такава, но в по-малка степен.
0

#7 Потребителят е офлайн   thepowerofone Икона

  • Дебютант
  • Рипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 35
  • Регистриран: 24-Oct 06
  • Пол:Male
  • Отбор:Renault

Posted 16 April 2009 - 12:08

Source

Според тия пичове, един двоен дифузор ще пристигне в Петък вечерта и ще бъде монтиран само на болида на Алонсо за съботните тренировки и квалификацията. Звучат убедени в информацията, да видим.

This post has been edited by thepowerofone: 16 April 2009 - 12:08

0

#8 Потребителят е офлайн   КОЛЧО Икона

  • UNFUCK FORMULA 1
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 3975
  • Регистриран: 13-Mar 09
  • Пол:Male
  • Град:N/A
  • Интереси:N/A
  • Отбор:McLaren

Posted 16 April 2009 - 12:19

Не знам дали Рено или Мкл ще успеят първи да докарат 2ен дифузор за Китай. Утре ще разберем за какво става дума.....

Преглед на мнениетоRGⓇ написа на 16.04.2009 - 13:07:

Наблюдавах времената на Хамилтън в петъчната втора тренировка в Малайзия и точно на дългите прави, където КЕРС трябва да му носи предимство той постигаше най-добрите си времена и без системата... очевидно е това, което всички отбори казваха, че има нужда от още време за да бъде системата ефективна, но няма кой да слуша. В момента тя е единствено средство за защита от атака или за извършване на такава, но в по-малка степен.

Не знам на мен ми е интересно например ако догодина въведът лимитирания бюджет и премахнат ограниченията по развитието и издръжливостта на мотора, каква роля ще има Керс на трасе като това в Шанхай при положение че пилота ще може да увеличава и намалява оборотите на колата си?
П.п:Не съм 100% че въпроса ми е за този раздел или за раздел техника и ако модераторите мислят че не е за тук да го преместят...
Мерси предварително.

This post has been edited by XFX: 16 April 2009 - 12:23

0

#9 Потребителят е офлайн   Dragonfly Икона

  • Почетен пъдар
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Преглед на галерията
  • Група: Потребители
  • Мнения: 22214
  • Регистриран: 22-Aug 04
  • Пол:Male
  • Град:EU
  • Отбор:Без отбор

Posted 16 April 2009 - 12:25

Преглед на мнениетоRGⓇ написа на 16.04.2009 - 13:07:

Наблюдавах времената на Хамилтън в петъчната втора тренировка в Малайзия и точно на дългите прави, където КЕРС трябва да му носи предимство той постигаше най-добрите си времена и без системата... очевидно е това, което всички отбори казваха, че има нужда от още време за да бъде системата ефективна, но няма кой да слуша. В момента тя е единствено средство за защита от атака или за извършване на такава, но в по-малка степен.

Ами да се сърдят на д-р Марио "Супер" Тайсен. Направо да гласуват във ФОТА БМВ задължително да карат и двете коли с КЕРС, че да им дойде акъла в главата :D/>
0

#10 Потребителят е офлайн   Simple Икона

  • Рогач - досадник
  • РипванеРипванеРипванеРипванеРипване
  • Група: Потребители
  • Мнения: 1077
  • Регистриран: 01-Jan 07
  • Пол:Male
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили, малко по-твърда музика, география, всякакви машини.
  • Отбор:Scuderia Ferrari

Posted 16 April 2009 - 12:30

Уж идеята на Бриджстоун била да се избират 'неподходящи' смеси, за да се провокират отборите към по-различни настройки и да се вкара елемент на непредсказуемост. Т.е. да се даде още един шанс на по-слабите отбори. Въпреки че този сезон изобщо не е ясно кой е 'слаб' отбор и в този смисъл обосновката на Бриджстоун изглежда не на място.

Четох едно изказване на Алонсо, че Китай е подходяща за КЕРС писта, предполагам Рено ще го ползват поне в неговия болид.
Малко е странно решението на Ферари да са без КЕРС, но предполагам не са си решили още проблема с изолацията и овлажняването, а за неделя има вероятност за дъжд ... отново.

Прогнозата за неделя е за превалявания следобед и максимални температури около 23 градуса.

http://www.weather.com/outlook/travel/busi...XX0116?dayNum=3
0

Препоръчваме ви:

Share this topic:


  • 4 Стр. +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Последна »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic



1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users