-
7 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »
Крис Бенгъл напусна БМВ
#8
Posted 05 February 2009 - 21:54
До ден днешен не мога да изясня за себе си дали Бенгъл е некадърен луд или гениално-проницателен дизайнер. Старият дизайн на БМВ (Е38/39/46) вече се беше изчерпал. По това време трябваше да се направи спешно нова линия, която да охарактеризира лицето на марката занапред. Линията, която наложи Крис, определено свърши своята задача - БМВ регистрираха рекорд след рекорд на тема продажби. А марката наистина се нуждаеше от нов облик - просто се опитайте да си представите наследник на е39, който да запазва дизайна и линията на колата, но същевременно да изглежда достатъчно модерно за автомобил, който дебютира през 2004-а година. Навремето същият момент е бил с Е36-цата на Клаус Луте - изведнъж се къса с дизайна на Е30 и се представя тройка с изцяло различно излъчване - немалко от "феновете" са заклеймили модела като разочарование. Но в крайна сметка времето ги оборва. Отделен е моментът, че болшинството фенове са просто автокритици и малък процент са реалните клиенти на марката.
П.С. Е90 не беше отроче на Бенгъл, но тъй като беше поредният опит на марката да изглежда модерно и да бъде в крак със съвремието, 90% от форумните фенове го бяха заклеймили за творение на техния омразен дизайнер. Същевременно Е92 (тройката купе) е дело на същия дизайнер и те се гордеят, че е красива, тъй като не е дело на Бенгъл. Айде иди им угоди на такива :)/>
П.С. Е90 не беше отроче на Бенгъл, но тъй като беше поредният опит на марката да изглежда модерно и да бъде в крак със съвремието, 90% от форумните фенове го бяха заклеймили за творение на техния омразен дизайнер. Същевременно Е92 (тройката купе) е дело на същия дизайнер и те се гордеят, че е красива, тъй като не е дело на Бенгъл. Айде иди им угоди на такива :)/>
#9
Posted 05 February 2009 - 22:10
То и Ягуар в момента се мъчат да скъсат със стария дизайн и да наложат нова линия и виж какво се получава - новия XF изглежда изключително добре. Иън Калъм се справя много добре към момента. Почти няма коментари, че линията, която той налага в Ягуар е ,,странна", докато същото не може да се каже за БМВ и Бенгъл :rolleyes:/>
#10
Posted 05 February 2009 - 22:32
Да, но в момента има нещо като ренесанс на автомобилния дизайн - Мазда 6, Форд Мондео, Опел Инсиния, ако щеш дори и в ниския клас, където един Хюндай (i30) и Киа(C'eed) вече изглеждат невероятно добре. Да не говорим за Астъни, Скайлайни и т.н. За мен специално издънките на тема дизайн са доста по-голяма рядкост от онези години (пример - последната Вектра, предпоследното Мондео).
С времето също и възприемането на дизайна на даден автомобил се променя. Аз лично няма да забравя какви ми бяха първите впечатления, когато видях за пръв път Е39 на оригинален проспект на БМВ. Бях много озадачен от сплесканата предница, която ми се струваше адски нехармонираща си с останалата част на колата. А днес Е39 за мен е един от най-изящните и хармонични автомобили на БМВ.
С времето също и възприемането на дизайна на даден автомобил се променя. Аз лично няма да забравя какви ми бяха първите впечатления, когато видях за пръв път Е39 на оригинален проспект на БМВ. Бях много озадачен от сплесканата предница, която ми се струваше адски нехармонираща си с останалата част на колата. А днес Е39 за мен е един от най-изящните и хармонични автомобили на БМВ.
Препоръчваме ви:
Share this topic:
-
7 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »