-
30 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »
Болидите след новите правила Как ще изглеждат те след промените в правилника
#3
Posted 23 September 2008 - 10:56
#5
Posted 23 September 2008 - 11:48
Уилямсът има само задно крило, видимо според новите правила, но не е ясно дали точно така ще изглежда. Всичко останало е тазгодишният и не може да бъде никаква основа за сравнения и разсъждения.
Предното крило ще е по-широко и ще се подава пред гумите.
Корпусът трябва да е доста по-изчистен откъм допълнителни аеродинамични елементи.
"Мостовите" предни крила, до колкото знам, ще са забранени.
Първоначално базата трябваше да се върне към тази от деветдесетте години - 200 мм, но впоследствие бе решено да остане сегашната - 180 мм, а само гумите да бъдат чисти сликове.
Все още не съм срещал читава интерпретация в 3D на външния вид на болидите за догодина.
Предното крило ще е по-широко и ще се подава пред гумите.
Корпусът трябва да е доста по-изчистен откъм допълнителни аеродинамични елементи.
"Мостовите" предни крила, до колкото знам, ще са забранени.
Първоначално базата трябваше да се върне към тази от деветдесетте години - 200 мм, но впоследствие бе решено да остане сегашната - 180 мм, а само гумите да бъдат чисти сликове.
Все още не съм срещал читава интерпретация в 3D на външния вид на болидите за догодина.
#7
Posted 23 September 2008 - 12:12
MA3X написа на 23.09.2008 - 13:10:
Колите са отвратителни с новото задно крило (визирам Уилямс). Адски грозна картинка!
Грозна или не крилото е с фиксирана широчина от 80 См за догодина. Тва в последствие може да се измени.
Нека Драгона да каже колко е широко сегашното задно крило че ми стана интересно. Това не го знам...
#8
Posted 23 September 2008 - 12:16
MA3X написа на 23.09.2008 - 13:10:
Колите са отвратителни с новото задно крило (визирам Уилямс). Адски грозна картинка!
То е, щото сте отвикнали да гледате коли без израстъци. Иначе в историята на Ф1 има и болиди с още по-високо разположени крила.
В края на краищата това не е конкурс за красота, а надежда за връщане на възможностите за близко преследване, различни траектории в завоите и повече двубои за позиция на пистата.
Ако се получи, външният вид на болидите няма никакво значение за мен.
#9
Posted 23 September 2008 - 12:25
Аз се надявам да съкратят дължината на страничната конзола на задното крило след основният елемент. Говорих с мой приятел който разбира от аеродинамика и е учил точно в тази област и дори е вишист който казва че точно тези израстъци в задната част на крилото са доста силен източник на турболенция
#10
Posted 23 September 2008 - 14:05
Ако дупчестия нос на Ферари е допустим за догодина обаче,предполагам че ще го видим по повечето болиди,тъй като другите израстъци ще са забранени! ;)/>
А за удължаването на базата го прочетох в темата за тестовете,Арги го е писал,явно сме назад с инфото.Мисля,че едно евентуално удължаване би имало смисъл след като ще има допълнителна система ...тия 30 кила повече все трябва да се поместят някъде...
А за удължаването на базата го прочетох в темата за тестовете,Арги го е писал,явно сме назад с инфото.Мисля,че едно евентуално удължаване би имало смисъл след като ще има допълнителна система ...тия 30 кила повече все трябва да се поместят някъде...
This post has been edited by КИМИ_ФЕН: 23 September 2008 - 14:08
Препоръчваме ви:
Share this topic:
-
30 Стр.
- 1
- 2
- 3
- →
- Последна »